Ledige stillinger


Landssammenslutningen af Handelsskoleelever søger en kreativ og iderig organisationskonsulent!

Brænder du for uddannelsespolitik og for at skabe forandringer, og har du lyst til at arbejde med organisationsopbygning, projektledelse og kampagnearbejde, så er jobbet som organisationskonsulent noget for dig!

Stillingen er hos Landssammenslutningen af Handelsskoleelever, som er en
interesseorganisation for landets handelsskoleelever. Det er vores mål, at vores medlemmer er bedst muligt rustede til at kæmpe for bedre vilkår på deres skoler. Du vil dele kontor med tre andre ansatte, en sekretariatsleder, en elevrådskonsulent og en bogholder, og derudover to frikøbte som er politisk valgt.

Som organisationskonsulent i LH vil dit arbejde bestå i at udvikle og opbygge organisationen og de mennesker, der indgår i den. Dette sker gennem udarbejdelse af kampagnemateriale, kursuskataloger, kommunikationsstrategier, etc. Din opgave vil være at motivere elevrådene til elevdemokratisk arbejde og dette foregår gennnem kampagner, forskellige events og workshops. Med stillingen kommer stor frihed og muligheden for at forme dine egne arbejdsopgaver. Det betyder, at du skal kunne arbejde selvstændigt og projektorienteret. Derfor vil du ikke være ansat et sted, hvor du kommer til at stirre dig blind på excelark, eller hvor små praktiske opgaver fylder meget. Vigtigst er det, at du ønsker at arbejde for udbredelsen af LH’s holdninger.

Dine opgaver vil blandt andet indebære:
    -    Konceptualisering, udarbejdelse og gennemførelse af kampagner
    -    Intern og ekstern kommunikation og strategi
    -    Styrke organisationen indadtil og udadtil
    -    Udbrede kendskabet til LH
    -    SoMe
    -    Udvikling og udarbejdelse af workshops
    -    Planlægning af events
    -    Mobiliseringsstrategi til arrangementer
    -    Der kan være mulighed for at skulle på elevrådsbesøg

Vi søger en medarbejder, der har:
    -    Kommunikative evner både eksternt og internt. Herunder erfaring med sociale medier. Internt kan det eksempelvis være nyhedsbreve.
    -    Grafisk flair, eksempelvis inden for layout af plakater, pamfletter eller lignede. Det kan også være erfaring med at tage billeder.
    -    Erfaring med kampagnearbejde og organisering. Herunder projektleder evner, og forståelsen samt overblikket til at konceptualisere, planlægge og eksekvere politiske kampagner.
    -    Indsigt i markedsføring. Specifikt erfaring med at nå målgruppen for en kampagne eller et arrangement, særligt unge mennesker.
    -    Erfaring med eventplanlægning, kan du stable større arrangementer på benene. Dette
kan både være faste nationale arrangementer, events i forbindelse med kampagne eller
lignende.
    -    Kendskab til det politiske landskab særligt det uddannelsespolitiske landskab. Du vil
både kunne bruge din viden til at arbejde med kampagner, men også kunne bruge din
erfaring til at kunne sparre med formanden og eksempelvis bistå ham i at skrive
presseindlæg.
    -    Lyst til at indgå i et lille og ungt, men stærkt sekretariat

Vi forestiller os, at du er studerende på KEA, RUC, KU, Journalisthøjskolen Emdrup eller lignende, og har erfaring med flere af ovenstående punkter. Vi forventer ikke, at du er ekspert på det hele, så send gerne en ansøgning, selvom du ikke har arbejdet med alle punkter eller har en anden indgangsvinkel til stillingen.

Arbejdsforhold
Stillingen er normeret til 14 timer ugentligt, men omfanget kan variere ved eks. store deadlines og skolestart. Aften-/weekendarbejde må påregnes i et vist omfang. Derfor er gensidig fleksibilitet vigtig. Vi er derfor også forstående for travlhed i eksamensperioder.

Løn efter overenskomst med HK.

Ansøgningsfrist
Søndag d. 22. september 2019 kl. 23.59

Ansøgninger sendes til: sekretariat@handelselever.dk, skriv ”organisationskonsulent” i emnefeltet.

Har du spørgsmål, kan du kontakte Sekretariatsleder Mayasa Mohidin på sekretariat@handelselever.dk eller den nuværende organisationskonsulent Luna Wassini på organisationskonsulent@handelselever.dk

Samtaler vil blive afholdt i uge 39, med start 1. oktober eller hurtigst derefter.